17 november 2010

Färdigflyttad...

Ska meddela att både jag och datorn är vid liv ;) Och att jag har en mycket tjusigare utsikt nu när jag har "kommit ut ur garderoben"! Jag har lyckats att koppla in både telefon, dator och tv...fast nätverkskabeln räckte inte så jag fick köpa en ny...Några bilder har jag inte orkat tagit än...visserligen har jag ju rätt gott om gamla ;) Men snart så...
Det jag inte har packat upp är alla grejs-saker. Ni vet sånt där som ligger i lådor och skräpar...Jag vet INTE vart jag ska ha det sen. Men det får väl ta lite tid...men det är rätt mycket kartonger kvar i köket än..tur att vi inte har något köksbord än så länge!

Trött blir man dock...puh...

8 kommentarer:

K.E. sa...

ja vi vet ju hur det är att flytta ..så vi förstår dig..gubben o mimmi

♥ Carina ♥ sa...

Jag antar att det är när man flyttar man ser hur mycket saker man har :)
Kram

mimmi sa...

Va bra att du ger ett litet livs tecken så man ser att du är ok :)
det tar hårt att springa upp för tre trappar ..MÅNGA gånger under en dag :)

AnnaKK sa...

Hej-Hej!!

Inte illa att ha igång internetet redan! :-D (För syrran tog det flera månader när hon flyttade i somras... 8-X).

Såna där grejs-saker har väl en förmåga att eventuellt aldrig bli uppackade igen, och då vet man efter ett tag vad man mer borde ha kastat bort i samband med att man skulle packa ner bohaget... <:-) Fast bättre att hålla lite extra på vissa saker än att förhasta sej, så klart!! Du kanske hittar nån bra plats till allting, och då är det ju gott och väl. :-)

Hur gick det att flytta på skivsamlingen???

soffie sa...

skönt att ni redan är på plats men nu har du det tråkigaste kvar att städa den gamla lägenheten om du ej lejt bort det såklart!

jennifer sa...

men vad kul att ni har kommit iväg i alla fall :D

Helene sa...

LYCKA TILL med upp-plocket = ))
Ha en bra dag.
Kram Helene.

Boråskyla sa...

Det var snabbt jobbat!
Gläd dig åt din nya kabel,
det gör jag! :-)