23 november 2010

Köksbordspremiär!

Här har jag bestämt hur skåpen ska stå! :D Vi har möblerat om i dom..få se om man lär sig var saker är. Annars får jag sätta lappar utanpå ;)
 Och så kom mitt nya (bättre beg.) köksbord hemfarande från Kil! Det är mindre än det vi hade förut och det var behövligt! Här får vi i alla fall plats, oftast är vi ju bara två. Eller en.
Denna lådan är faktiskt uppackad! Men mumien har inte blivit placerad än. Det har inte många prydnadssaker blivit. Inte för att jag har så många, tack o lov, men lite jox vill man ju ställa ut. En mumie bland annat! :D

5 kommentarer:

Vitfrikväll sa...

Ni har det ju riktigt mysigt!
Men tänk om mumien vaknar till liv......:-0 och rymmer ?

Här är det ett vidrigt väder,
blåser som bara den och snön yr omkring.

Hadäbäst i er nya flat!

AnnaKK sa...

Sakta men säkert förvandlas kaoset till ett hem... :-) Fast så jättemycket kaos har det ju inte varit - det finns det ju bildbevis på! Ordning och reda, allt klart på freda´!? :-D

mimmi sa...

Det såg ju riktigt mysigt ut i köket :) bara lite på väggen och så en lamp skärm som fattas så är det ju perfekt ;)

♥ Carina ♥ sa...

Haha, du får väl ha dörrarna på glänt så ni ser vad som är i skåpen ;)

soffie sa...

va mysigt det ser ut i ditt kök,
å blä för detta skitväder som varit idag,jag höll på att blåsa bort idag på min promenad,