16 januari 2011

Sunday mornin´ coming down...

Det är alldeles för tråkigt väder ut för att ens försöka fota, så här blir det en liten snigel som får lysa upp min dag. 

Igår snöade det nåt så inifantastiskt mycket, mesta snön på hela vintern tror jag. Och nu har det övergått i regn, men det är bättre än snö. Hela 3+ är det också! 

Igår var vi och såg på Cabary, en helt ok nyårsrevy. Men framför oss satt två damer som antagligen var represen(tanter) för någon parfymfirma :P Det är inte kul att sitta och andas in deras stank (doft?). Jag är nog lite överkänslig för parfym, även om jag inte är allergisk mot det. Jag tycker mycket om dofter(t.ex. Björnklister, bensin och rosor) men jag föredrar att lukta på saker när jag själv vill det, inte bli tvingad till det. Skampåle på torget för parfymmarodörer också!! ;-) 

Ha en bra dag, förresten ;-) 

4 kommentarer:

Susanne sa...

Svar: Gillar Stefan Demert men den melodin har jag missat tror jag... Mårdhund, ja man vet ju inte riktigt vad Svea har hittat när hon var ute o slarvade :-)

Ha en toppensöndag!
Susanne

Anonym sa...

Håller med - gillar inte heller parfymdofter. Känner av det när jag går in i Mitt-i-City och passerar bodybutiken eller vad den heter. Lite orolig för detta med +grader. Fryser det på i morgon blir det rena glatt-isen. Får väl slipa mina dubbar på kryckorna. Jag får helt enkelt inte ramla. Då kommer jag inte upp.

Anonym sa...

En söt liten snigel=) Ja jäklars vad det snöade igår, kan säga att det var hur mysigt som helst att sitta i uterummet och sen snön vina utanför=)

Varför ska en del bada i parfym, parfym ska bara anas när man kommer nära.

Ha en görgooo söndag, kramen Ninni

mammakero sa...

Här snöade det oxå, men på kvällen övergick det i regn. Hela +5 och nu är det blankis igen... Som vanligt har de lovat kallt väder igen... Så det blir ännu halare...