17 december 2010

En julklapp till mig!

Tidningskungen. Där har jag hittat en hel del tidningar som jag vill ha till väldigt bra priser!
Och nu hoppas jag att jag får en liten julklapp från dom till mig själv! :-)

Där finns det jättebra julklappar som varar längre än till påska! Hos Tidningskungen finns det över 10.000 svenska och utländska tidningar att välja på!
Jag valde Allas, en tidning som jag gillar för att det finns mycket recept och annat trevligt i den. Och korsord inte att förglömma...

Om man vill ha en prenumeration gör man så här:
Skriv ett inlägg på din blogg om tidningskungen och de julklappar det finns där (länka till ordet julklappar). Sedan mailar du en länk med ditt inlägg till: ted@tidningskungen.se och berätta vilken tidning du vill ha.

3 kommentarer:

mimmi sa...

Ja det var en bra ide :) skall kanske kolla lite på det :)

soffie sa...

Allas är riktigt bra med både korsord noveller:) om man gillar sånt å lite recept!
Jennifer tycker det är tantvarning

AnnaKK sa...

Man kan ju köpa nåt presentkortsaktigt i de vanliga livsmedelsbutikerna nu, som tydligen är en tidingsprenumeration där mottagaren själv väljer tidning. Inte så dumt när man absolut inte kan komma på någon bra julklapp till "den som redan har allt". :-) Funderar faktiskt på att avsluta mitt julklappsshoppande med ett par såna i morgon, så jag sen kan ägna mej åt roligare saker i nästa vecka. (Hm...? Vi ska på begravning på onsdag - hur kul är det då??? Suck...).

Nu ska jag gå och lägga mej, vilket väl inte heller kan tillföras tio i topp-listan av livets roligheter - men väl nödvändigheter... :-)

Ha det fint!!!