23 oktober 2011

Fot-not

Just nu är det väl inte nån bra årstid att springa omkring barfota på torget...detta var i juli. 

Igår skulle jag bort på en fest en stund (jag orkar inte länge, för det är alltid så hög ljudnivå på fester...) Men i alla fall, skulle jag cykla eller ta bussen (ja, en evig fråga så här på icke-sommartid). Det var ju ganska varmt så jag kanske skulle cykla. Men det var nästan en mil dit jag skulle..hmmmmmmmmmm! Svårt det där.

Nåja, jag tog bussen. Och ångrade mig nästan direkt, för det är INTE kul att sitta bland en massa ungdomar som ska ut på stan och ska spela musik (högt!) på sina mobiler...Nu låter jag som en riktig gnällspik och det är meningen! ;) Nä, nu SKA jag cykla i fortsättningen när jag ska någonstans... :D

Som nu, till exempel, ska jag åka ner och gå tipspromenad i Mariebergsskogen...

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag är imponerad av dig som ens tänker tanken att cykla 1MIL!! :)
Hoppas du har fint väder idag på din tipspromenad!
Kram

Mimmi sa...

Hoppas det blir en mysig tips promenad och att det inte är för kallt. Jag väntar på den solen som skulle komma .,den skulle ju visa sig 75 procent .. men än är det 0.1 procent man har sett till den
kramizz :)

Tristan sa...

En erfaring rikere i alle fall. Lykke til på tur i dag.

AnnaKK sa...

Buss åker jag helst inte numera. Det räckte på den tiden man gick i skolan och var så illa tvungen... Föredrar tåg om jag måste åka kollektivt - vilket jag numera bara måste när jag har köpt sånt där sommarkort! :-D

Hur gick det på tipspromenaden då? :-)