31 oktober 2011

Kors i....himlen!

Den här bilden gillar jag! Först tyckte jag att antennen störde, men sen såg jag att den också är ett kors, som strecken på himlen! (Klicka på bilden så blir den större) 
Jaja, AnnaKK, jag vet att fågeln skulle hamnat längre ner ;)

Nu blir det en cykeltur ner till stan för det är quiz! Hela 12 grader varmt ute också, behöver nog inte överdragsbyxorna..


Update: Kom trea i quizzen...det kunde ha handlat lite mer om verkliga seriemördare än om filmmördare...
Inga överdragsbyxor på! Inte ens benvärmare behövdes denna underbara senoktoberkväll! Ännu 11 grader ute! Tjoho! 

6 kommentarer:

Mimmi sa...

Det var en jätte snygg bild ..ingen tvekan om det :)
Men du träffade ju nästan rätt med fågeln tycker jag :)
kramizz

soffie sa...

läcker bild å va härligt att det är så varmt:) I London hade vi nästan 20grader varje dag:) kram

Unknown sa...

Skön bild - helt i min stil! Snyggt jobbat!
/SA

mammakero sa...

"Första november idag och snön kan komma närsomhelst", säjer dottern när hon nyss stigit upp.
Det är tur att det är för varmt (just nu) för snö.

söderfukt sa...

Vilken läcker bild och pippin flyger helt rätt!

Knepigt väder, ännu ingen hög luft.
Hm, är det Thailands fuktiga luft som tagit sig hit?
Jag vill få klar luft att andas!

Till helgen Alla Helgon, det blir att besöka kyrkogården med alla tusentals ljus som brinner,
fantastiskt stämmningsfullt.
Kamera med...

Ha en go dag på Bellevue med din lins!

Lambergsfrua sa...

Helläckert foto - linjerna är ju helt perfekta tillsammans med TV-antennen. ger en ny dimension till ordet skotskrutigt =D
Kram!