22 oktober 2011

Lördagsgodis!

Fast det här äter jag inte upp på en gång...jag köper lösgodis ibland och har i min fina karamellskål! Jag tar en bit då och då om jag är sugen på något, men nån "godisråtta" är jag inte! Geisha är en favorit, som synes...

Blev det cykel eller buss igår då, undrar ni? Svaret är: både och! Ja, inte så att jag tog med cykeln på bussen...men jag tog bussen ner till stan på förmiddagen (det var kaaaalllllt) och sen steg temperaturen på eftermiddagen och jag tog cykeln ner till stan då.
Tjusiga träd fotade genom bussfönstret...

Ja, jag skulle ner en gång till och lyssna lite på sambon med band. De spelade på ett After Work på ett ställe här i stan. Behändig spelning, mellan fem och sju, haha! 
 Lite halvkass bild på Greenfreaks...Ljusstaken blev ju klar, haha, kanske skulle prova att ställa om mätningen i kameran på mitten och inte multi-mätning...Det är svårt att ta bra bilder inomhus tycker jag...

Aftonbladet utropar att det blir varmare nästa vecka, hurra! Om det nu stämmer...men just nu är det nästan 13 grader här, om än molnigt...

4 kommentarer:

Mimmi sa...

God förmiddag :)
godis .. det äter jag .. precis som du .. en bit då och då :)
Det är jätte svårt att ta bilder inomhus ..det är så konstigt ljus ,men jag har på multi om jag skall fota fler personer..men det är annars bra att ha på porträtt inomhus.. har jag märkt :)
Ja idag är det hyfsat varmt ute . och vindstilla . så jag får se om det blir en tur till stan idag :)
kramizz :)

AnnaKK sa...

13 grader!? Rena sommarvärmen ju - ut och...cykla!?...med dej!! :-D

Här är det bara 9 grader. Men det står "plus" framför, och det får man ju trots allt vara glad över... <:-)

Har varit på loppis innan i förmiddags, men den här gången såg jag ingen sån där liten söt glaskanna som du visade upp häromdagen.

Gunnar Deckare sa...

Jag är periodare när det gäller godis. Inga mellanlägen tyvärr. Köper jag lösgodis tar det snabbt slut

soffie sa...

kul att ses förut älskar att strosa runt med dej du får mej att må bra:) hoppas det stämmer så det blir varmt.kram