10 oktober 2011

I väntan på testbilder...

 så kommer det några Spanienbilder till:
 Här är en fin staty(?) uppe på en kulle. Nej, staty heter det väl inte...men, men. Den föreställer lekande barn med en drake! Och så havet i bakgrunden, oooo....vill dit igen!

Skyltar kan vara fina:  
 Cava är en spansk dryck, ungefär som champagne, men inte riktigt ändå. Cava är katalanska och betyder källargrotta! Jag har smakat, men det är inte riktigt my cup of tea om man säger så....

Och så den tutande papegojan: 

Nu ska jag prova min lilla svarta lite mer...Hm...ska den heta "den lilla svarta" tro, eller nåt annat? Namnförslag? ;) 

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Den första bilden gillade jag verkligen :)
De andra var självklart också bra ..men du hade en stämning i den första bilden som jag gillade :)
Jag har inte hittat på något namn till min än .. jag kan ju inte kalla den ..min lilla bruna.. det lät inte bra ;)
Så jag försöker också hitta namn... det kanske bara blir ..lilla Casio .. det låter ju ..hm.. ja hur låter det ?
kramizz :)

i stora drag sa...

Gillade också din första bild! Det ska kanske kallas för installation, som det gör i "finare" kretsar ibland!

Ny leksak hos dig med! :) Det är ju ett måste med en liten kamera i handväskan, skulle känna mig "naken" utan!
/Pia