01 oktober 2011

Hola!

Jag är hemma...med en massa bilder att sortera. Och det tar sin lilla tid. Men här ovan är några så länge ;) Vi hade (också) härligt väder. Jag har förstått att det varit varmt här hemma också. Men att flyga...är inte riktigt min grej. Nedräkning från start till landning blir det. Någon mikrosekund kan jag koppla av och titta ut (och det är ju tjusigt att flyga över Pyreneerna) men att sitta och sova eller läsa, nej nej...

Jag återkommer som sagt med lite mer berättelse och bilder när jag hunnit sortera dem.

Om jag badade? Tja, ni kan ju fundera ;) 

Hasta pronto! 

4 kommentarer:

Tristan sa...

Det ser jo ut som et flott sted du har vært. Velkommen tilbake.

soffie sa...

välkommen hem men tyvärr blev det skitväder igen:(
härligt Medelhavet ser ut!

AnnaKK sa...

Hej-svejs!! :-D

Jag skulle nog inte heller ha särskilt lätt för att koppla av där uppe i det blå - men ska man komma dit man vill så får man väl offra sej lite grann, kanske!? <:-) För simma dit hade väl inte varit ett alternativ iallafall, om jag känner dej rätt!? ;-) Men du doppade väl ändå tårna? :-)

Mimmi sa...

MMMMM det såg underbart ut :) Jag tror du badade ..en gång ?
Att flyga .. det är inte min grej heller :)
kramizz :)