20 oktober 2011

Och så blev det kvällen...

 Efter att ha cyklat ett antal kilometer (närmare bestämt 9) och förmodligen förbränt mer än en jordgubbe (f*** y** Cardio Trainer) så skulle sambon jobba över och ville äta på stan innan, och kunde jag komma ner och göra honom sällskap? Jodå, jag cyklade snällt ner igen till stan (motion, motion...) och passade på att fota lite med min lilla Casio:
(klicka gärna på bilderna!)
Ovan här är klockan ungefär 17.37! 
 Jag visste att MIMMI skulle ner till stan och kvällsfota också, och hade sån tur att hon var kvar i stan när jag hade ätit klart! Här ovan står vi på torget! Ja, vi syns ju inte eftersom vi är bakom respektive kameror. Den som syns där framme är Karlstads fredsstaty som föreställer en dam som har foten på en grinande skalle som har en hjälm på sig...Fredsstaty...jovisst...passande..hmm.....
 Men vi fotade lite mer...
 Här är det meningen att det ska föreställa en buss som åker förbi. Jag får nog finslipa det här lite mer...
Sen höll jag på att frysa hä....nderna av mig, så efter den klassiska "båtenbilden" så tog Mimmi bussen hem och jag cyklade snabbt som vinden hem till Bellevue! Det blev 8 km till, sammanlagt..hmmm....1,7 mil idag! 

4 kommentarer:

Mimmi sa...

Det blev ju helt ok bilder med vår lilla Casio :)
Men jag sitter här och tittar och vet nu inte vilken som blev bäst ..den med kvällsbild och blixt ..eller den som jag sa du skulle ha för inställningar på .. för jag gillar din med den blåa himmel :)
vi ses snart :)
kramizz :)

Ann Catrine sa...

Tycker bilderna blev jättefina!
Visst blir man förbaskad när man
promenerat i 2-3 timmar och anses
ha gjort av me dtyp 2 avacados...
Hur lååångt ska man behöva gå för
en chokladkaka då?!

Ha det bra!!

Lambergsfrua sa...

Hm, ja det är ju inte bara det att man gör av med några futtiga kalorier, man får ju MUSKLER på köpet =D
Härliga foton, som vanligt! Kul att se samma motiv med olika inställningar.
Ha det gott!
Kram,

Monica sa...

Jätte fina foton - jag är så sugen på att skaffa en systemkamera, men det får bli då jag vinner pengar ;-)