19 oktober 2011

In the house...

Ett hus med en otroligt vacker framsida. Mosaikglasfönster (eller heter det något annat?) Ingen bodde där. Jag undrar vilka som har levt i detta hus? Och hoppas att någon flyttar in och besjälar det. 

För övrigt är jag fast i wordfeudträsket ;) Vinner ibland, förlorar stort ibland. Det handlar ju inte bara om skicklighet här, utan en stor portion tur måste man ha också! 
I alla fall så heter jag vonni56 om någon vill spela! 

Nu ska det hälsas på en bloggvän här i stan. Tänk så många fina människor jag lärt känna genom bloggen..

4 kommentarer:

Ann Catrine sa...

Wooow, vilket vackert hus!


Kul att du är med och gissar i min tävling!
Lycka till ;-)

♥ Carina ♥ sa...

Vilket vackert hus! Underbara fönster och den där glasverandan är ju sååå charmig!

Vad roligt med en bloggträff! Ha så skoj!
Kram

Unknown sa...

Vakkert hus, som jeg gjerne skulle bodd i. Om noen tok seg av alt arbeidet som følger med å ha eget hus... Det livet har jeg avsluttet!

Takk for hilsen på bloggen min. Sangen du nevner har vært en av mine favoritter siden den ble utgitt i 1982. Samme år som yngste sønn ble født... Ta en titt på mitt blogginnlegg 5.juli i år.

Ha fortsatt en fin dag!

Lambergsfrua sa...

Huset är helt fantastiskt vackert. Står det verkligen tomt?
Det var så trevligt att du ville komma till oss igen. Du är alltid välkommen hit ska du veta =D
Varma kramar från oss båda!
G & U