08 februari 2011

Hatar verkligen snö...

Efter gårdagens snöfall var det inte lätt att cykla precis...men jag behövde handla lite och då går jag inte gärna. Men jag gick bitvis med cykeln i alla fall. Och nu skiner solen och smälter förhoppningsvis bort lite snö. Är det verkligen någon som tycker att det är roligt med snö nu? *så ljust och fint*, jojo.. 
 Jag tyckte han sjöng så...
 Själv tyckte han nog att han sjöng lite för lågt och skruvade upp sig lite grand!
 Och efter min cykeltur tyckte jag det var dags för lite balkongkaffe i gott sällskap ;)

5 kommentarer:

mimmi sa...

Ha ha .. jaså höjde den volymen sen eller ;)
ag är lite avis på din balkong just nu ..det ser härligt ut och låter härligt att kunde sitta där och dricka kaffe :D
PS Det blir ju ljusare med snö ;)

soffie sa...

mmm va härligt att sitta på balkongen men kaffet hoppar jag:)
det va verkligen härligt ute idag,

jennifer sa...

nej! nu är det inte ens roligt längre med snö!!! håller med dig :)

Balk-ong sugen i söder sa...

Kaffe på BAL - KONGEN !

Det låter inbjudande, går det bra om jag kommer på torsdag vid fint väder?????

mammakero sa...

I går morse så var det snöstorm när jag gick till jobbet, vilket tog ner humöret en hel del. Nu blev det ju varmt och soligt på dagen, så nästan all snö som föll, töade bort. I natt var det så kallt att alla vägar och gator blev isiga istället. Lite lurigt att köra post på. Nu har de visst lovat mer snö imorgon...
Buhuäää! Jag vill ha vår!!! Blommor!!! Värme!!!