09 februari 2011

Hej bilist!

 
 Så länge cykelbanorna ser ut så här så cyklar jag på bilvägarna så mycket det går! 
 
 En sur en som cyklar över Klaraviksbron...där var det ganska framkomligt i alla fall. Det ser inte lika gräsligt ut överallt, men förstår ni nu att jag hatar snö...och IS! Nästa som säger att det blir "så ljust och fint" säger jag upp bekantskapen med tror jag ;) 

Men nån som blivit "ljus och fin" är jag!! Nyklippt och nyslingad, gjort av en frisörelev för ett mycket bra pris!  
 
Och så heter det inte "toffs"....suck...Dagen och magen och låda och båda som Hasse Alfredson sa...har inte Hemtex nån stavningskontroll i sina tryck?
 
Och till råga på allt ska det komma mer snö i natt, buuuhääää! 

4 kommentarer:

soffie sa...

nä vill inte ha mer snö nu!
haha toffs va fult det lät,
ha det gott

mimmi sa...

hm .. så jag får inte vara positiv mer och säga att det i alla fall blir ljust ute då :)
då får jag väl hitta på något annat att säga i stället ....det var väldigt så omörkt det var ?
:D

mammakero sa...

Att det blir ljust och fint i november är en sak. Då försvinner ljuset sakta men säker och då behövs det hjälp att orka igenom den tiden. Nu har ljuset vänt och sakta men säkert blir dagarna längre! Då vill jag ha barmark och blommor!! Fast det verkar vi få vänta på...

TÅFFS LÖS I SÖDER sa...

Här har det snöat 10 cm i natt, fy för Bore, en aning trött på honom!

Har du satt upp ditt hår i en TOFFFS idag? Hi,hi!

TOFFFS ELI TOFSS på dig!