04 oktober 2010

Seg blogspot...

Nu är blogspot mer än lovligt segt tycker jag..de har bytt den där rutan där man laddar upp bilder till en annan variant, och där händer det inte mycket ibland. Jag har förstått att det är fler som upplever det, så det är ju inte min dator som är seg. Hoppas det fixar till sig, det är trååååkigt att sitta och vänta på att bilderna ska laddas upp.

Här är några gamla bilder från 2008, tagna med Canon PowerShot!
(Om nån är intresserad ;)
Physalis hade jag det året!
Och närbilder gick det bra att ta med den också! Macro-funktionen har varit bra på alla de kameror jag har haft!
Det regnade visst en hel del den sommaren...

Men de här träden ser likadana ut nu, så nån ny bild är ju ingen ide att ta :P

Men snart blir det en ny utsikt! Mot syd-ost, soluppgångar och rymd! Härligt! Tror jag. Jag är ju lite höjdrädd...men jag slipper att bara se lite hus och några buskar! Och med ett nytt fint tele till våren så kanske man kan fånga en eller annan liten fågel utanför då! ;)

Dagens citat:
Man måste ha tillgång till många ord för att på rätt sätt kunna vara ordknapp.
(Per Olof Sundman)

6 kommentarer:

mimmi sa...

Ja visst har det varit himla jobbigt med blogspot ..men foto chip gav mig ett tips .. använda windows live writer att blogga med . det är ett program där du lägger in dina bilder och text till din blogg . ja istället för att gå in och använda nytt inlägg på bloggen så gör du inlägget i windos live writer istället och sen är det bara att klicka på lägg in .. så är det på bloggen :)och SNABBT gick det ;)

jennifer sa...

ny utsikt=ny fotoinspiration :D tack för kyra-hälsningarna :D

Fröken M sa...

Det är jätte segt när jag ska kommentera här oxå, men jag hoppas att du har en riktigt mysig dag i höstrusket :) kram

AnnaKK sa...

Kan nån, så är det en Canon! ;-)

♥ Carina ♥ sa...

Jag gillar inte att de bytt sida där man lägger in bilder. Jag håller med, den är sååå seg!!
Kram

soffie sa...

är det den du mailade om så tar den mycket bra bilder,men jag tror mycket ligger i den som håller i kameran:)
jättefina bilder