16 september 2010

Lövskuggor..

Skuggor är intressanta! Här ser jag ett kattdjur som sitter uppflugen på en sten och väntar.

Ikea har fått ett besök idag med ;) Jag åt t.o.m. frukost där. 10 kr för bröd och pålägg och kaffe är inte så dyrt. Men en sak förstår jag inte...Själva Ikea öppnar 10.00 och restaurangen öppnar 9.30..? Hur tänkte dom där? Eller finns det nån bakväg in till restaurangen? Nää...tror inte det..hmm...måste fråga nästa gång jag är där. Hade tänkt köpa en sängram som jag såg igår, den var lite skadad i kanten och skulle bli billig, sa tjejen där, men när jag kom idag hade de SLÄNGT den :( Jaha..det var väl inte meningen att jag skulle ha nån sån. Jaja..det kommer fler tillfällen! :)

Dagens citat:
De flesta människor tillbringar sitt liv med att gå och lägga sig när de inte är sömniga och stiga upp när de är det.
(Cindy Adams)

4 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Vilket klockrent citat :)

mimmi sa...

Jag ser en liten fladdermus :)
och ditt citat .. det stämmer in ganska bra :)

jennifer sa...

ja, kattdjur ser jag :D ett lejon!!

soffie sa...

bra bild å bra citat gonatt